петак, 20. јануар 2012.

завичај

у мом родном

(Ристи Круљевић Ђекић
с поштовањем)

у мом родном крају
све је некако лијепо
родно и благородно
драго и мило

свака кућа воћка и дрво
травицe и ливадице
кукурузишта и зобишта
амбари и торови
лугови и долови
заборављена запрега
и волови

кад шљиве дозрију
ракија препеченица
пјесме уз шаргију
њивице оранице
слатке јабуке пекмезаче
сланиница и бијела луковица
торбице струњачице
на зиду шаренице
прегачице и тканице

и сокаци и шумарци
на брду гробљишта
са звоником црквица
чобанице дјевојчице
уморни тежаци са њивишта
цјепанице и дрварнице
оградице наложнице

и школица свезналица
бијеле кошуљице ланенице
преко потока прелазишта
изнад шума јата птица
све је то моје родно
срцу мило и драго
у њедарцe стало

Савко Пећић Песа
Rista Kruljević Đekić
Kalifornija 6.1.2012.
Sretan Badnji dan Vaistinu se Hristos rodi!!!!!!!!
           Ma da znas da imas srce i dusu vecu od ijednog ljutskog bica na zemaljskoj kuglii zato ti velika fala!!!
                         Ma kazes za dar nemoze biti veci i ljepsi dar od tvoga halaj si to lijepo veselo i tuzno sastavijo bas nako kako jeste i kako u dusu dirne i kako samo posjetis u svom pisanju ljepotu naseg rodnog kraje da kazem starog kraja ma kada sam citala vidjela sam mamu na pragu kuce kao i oca kako naslonja Badnjak na zid . Joj joj kako je lijepo i ujedno bolno kada se uspomene probude i provale kao brana poslije velike kise BRAVO BRAVO BRAVO sto mi vrati ovaj praznik koji je vesc u magli poceo da se gubi jer ponekad je i bolno i lijepo!!!!!!!!!! Zafaliti se jednom je puno ,a milion puta malo bas te dragi Gospod nadarijo sa darom koji je rijedak u svijetu  da kazem u cijelom bijelom svijetu!!!!
             Ma tebi i tvojoj obitelji neka je ovaj Bozic naj sretniji  SA POZDRAVOM VAISTINU SE RODI !!!!!!!!!!! Ma da znas da si me u po moje duse dirnuo kao da sam u Bisnji prijatno sam bila iznenadena vidis i sam da trazim pravu rijec znam daje negdje ali je ne mogu da izvucem jos jednom velika i velika fala i Bog te pozivijo svi smo srecni stosi u nasem zivotu pozdravi svoju dragu i neka te dobro pazi pa se cujemo pozdravi sve ujedno i cuvaj se jer si potreban mnogima u buduce fala vili vas i cijeni tetka Rista i ostali iz Californije!!!!!!!!

Ех завичају !
- Сва богатства су ништа кад свог завичаја немаш и кад те не љуби твој род, зна да каже Риста !
Fotografije i tekst: © by Savko PEĆIĆ PESA

Нема коментара:

Постави коментар