субота, 21. новембар 2009.

ПРОМЈЕНЕ У ВРЕМЕНУ


ПРОМЈЕНЕ У ВРЕМЕНУ

Овај дио града је за  непуних 6 мјесеци добио сасвим нови изглед. Промјене су настале када је бивша зграда Пензионо инвалидског осигурања претворена у стамбено-пословни објекат. Зграда је добила љепши изглед,а и улица Краља Петра I. Ипак, старијим Дервенћанима ће недостајати онај изглед града од прије, који ће моћи, од сада, само погледати на архивским фотографијама, као што су ове, које су забиљежиле сав контраст у људској потреби да руши и гради.

Tekst i fotografije: © by Savko PEĆIĆ PESA

3 коментара:

  1. Ако морам да фарбам фасаду куће, чиним то увек истом бојом којом је већ била обојена, јер не волим промене. Имам осећај да се оваквим "интервенцијама" зграде "убијају" (а ја верујем да "све има душу"), па ми буде жао. Али, руку на срце, првобитни изглед ове ваше установе је иначе било не баш лепо архитектонско решење, па се онда радујте овом лепом, новом, светлом...
    А ти се, Песа, и даље вредно доказујеш као проницљиви хроничар своје вароши. Похвала за то!

    ОдговориИзбриши
  2. Bravo Savko,super si to obavio.Molim te da isto ucinis i sa kucicom do ove koja je ostecena gradnjom druge. Bas me zanima,posto je to moja ulica.Pozdrav tebi i mojoj prijateljici Marici!

    Moramo se naci i popiti nesto povodom sretnog dogadjaja.

    ОдговориИзбриши
  3. Има промјена које одузимају душу граду, али скрено говорећи за овом промјеном не жалим... Нови изглед је неупоредиво љепши.

    ОдговориИзбриши