четвртак, 19. новембар 2009.

ПРИЈАТЕЉ ПРИЈАТЕЉУ




САМО ЗА ПЕСУ!
(Тодора Шкоро)


Млада ткаља

Уплетена
плетеница
као тканица
уткана
поткама
и основама,
шареним
шареницама
и ресама,
у бесаним
ноћима
на разбојима
осликана
мојим
и твојим
бојама,
сновима
и тајнама
о нама.
  ____


Поздрав
(Тодори Шкоро)


И сличица
И птичица
И водица
И рјечица
И травица
И сузица
Радосница


У бескрају
У нитима
У нискама
У бисерима
У ноћима
У срдашцима
Нанижу


Са пјесмом
Са пријатељем

Са својим
Са родом
Са радошћу
Са срећом
Подијели

Савко Пећић Песа
(Сличица из младости)


© by Savko PEĆIĆ PESA

2 коментара:

  1. O, Pesa, pa baš si me iznenadio! Hvala ti! Osim pesme, i ruža je za mene, pretpostavljam, a moja i tvoja slika (ovo si verovatno ti 70-ih) su za sve naše tajne i javne obožavaoce...
    Tvoja prijateljica Todora
    p.s. Tvoja brzalica je naravno bolja!

    ОдговориИзбриши
  2. ТОДОРА,и ја сам је сада написао, као одговор на твоју пјесму.
    Што се тиче мене, у праву си, сличица је из давне 1975. године, једноставно из архиве ми се учинила симпатичном на наше разговоре и одговоре, не кријем ја године,а не могу се ни сакрити.
    Као пријатељу, наравно ружа је за тебе са сузицом радосницом.
    Ма не би рекао да је боља, хајд нека су обе подједнако добре брзалице.
    Поздрав и више радости и ведрине.

    ОдговориИзбриши