петак, 14. септембар 2018.

КАД САМ БИО ОСНОВАЦ


Ех времена дјечија и луда...!

Захваљујући пријатељу из ових школских дана Андрији Чолићу добих ову фотографију из доба основаца у школи Појезна . Били смо тада мали и једва се сада , онако препознали. Понеког знамо, неких нема,а неки су добро у животу успјели. Ја сам још ту да биљежим и тргам од заборава све што се може из наших тешких али лијепих школских дана. Учитељица, мислим да је Арамбашић Марица,лијево на слици је Срето Радић подворник. Тад је пура дијљена као оброк дјеци. Спремао је Срето у једној великој шерпи,понекад би било млијека,а касније ће бити и куване риже са млијеком - сутлијаш. То смо узимали у зембиљ са поклопцем, мало појели,а остало носили кући да једу и друга дјеца. Било нас је тада пуно. Ја сам био девето дијете.
Ово сам ја обиљежен у кругу и моја сестра близанкиња Алексија - Беба.
Генерације 1947, 1948 ,49,и 50.годиште. Тада је било тако, неки се нису на вријеме уписали, неки су пропадали и задесили се у истом разреду, већина је 1949.годиште уписна година.


Савко Пећић Песа

Нема коментара:

Постави коментар