субота, 4. април 2015.

МИЛАН ЈЕЛИЋ +1956. - 2007.

У помен за предсједника !!!
Предсједник Републике Српске Милан Јелић је у Дервенти отворио Други привредни сајам, на коме учествује више од 50 излагача из Републике Српске, Федерације БиХ, Србије и Хрватске.
Био то његов последњи боравак у Дервенти, 24.8.2007.године за вашарске дане , кад је свечано отворио Сајам привреде и туризма.
- Поносни смо на Дервенћане и Дервенту, њену привредну структуру, која муњевитом брзином иде ка Европи. Сви ми, у Републици Српској, треба да будемо поносни због оног што се у Дервенти ради на развоју привреде и извозу робе, рекао је Милан Јелић.
И заиста Дервента је изашла из рата потпуно порушена, без привредних капацитета, без организације привреде,а кренула је добро.Уочио је то и процијенио визионарски Милан Јелић и то се у будућности, послије његове преране смрти обистинило. Дервента је тренутно водећа општина у свим сегментима развоја на регији, од културе, спорта до привреде.
Писао сам тада за насловницу ''Гласа Српског'' о том догађају у Дервенти и обраћању Милана Јелића који је отворио сајам, не знајући да ће још живјети послије тога нешто више од једног мјесеца. Објавио сам то и у моој књизи ''ЖИВОТОК.'' 
Стицајем околности забиљежио сам тај сусрет фотографијиом,а он је био веома сусретљив и заједно позирао за успомену. Срећан сам што сам имао шансу да се последњих дана живота Милана Јелића фотографишем с њим, јер се такви људи ријетко рађају.
Сад се тек, са ове дистанце кад је прошло нешто више од седам година од његове смрти може сагледати да је Република Српска с његовом смрћу изгубила много и да за њега никако није нађена адекватна замјена, која би енергично гурала напријед Републику Српску,као што је то радио Милан Јелић.
Ко зна можда је његово срце и препукло у големој жељи да што прије стигне и види развијену и просперитетну Републуку Српску.

Фотоси и текст : by Савко Пећић Песа

Нема коментара:

Постави коментар