недеља, 5. јануар 2014.

КАКО СЕ ЗОВЕ МОЈА КУЋА




Моја је кућа
насред друма.
Живим између оног
што се није догодило
и неизвесности.

Кућа ми
без врата и прозора.
Округла и на њој се
не дими оџак.
Ненастањена.

Подстанар сам
властите несигурности.
Дању ме виђају
у крошњама заборава.

Моја је кућа
на клизишту -
цури у амбис
недоречености.

Није на земљи.
С оне стране је сунца.
Моја је кућа
на мојим леђима.
Не спуштам је
ни кад се одмарам,
нити кад спавам.

Подрум сам
својој кући.
Ја никад нисам
видио своју кућу.
Не знам
да је нацртам.
Ни да је опишем.
Не умијем
да је усањам.
Ни да је опјевам.

Гдје је,
у ствари, моја кућа?
Имам ли кућу?
И како се зове
моја кућа?


Мајо Даниловић
(Мајо је Дервенћанин,а живи и ствара у Београду )

3 коментара:

  1. ТИ СИ САВКО КРЕТЕН, ТРЕБА ТЕ УБИТ' МАЉЕМ, И ТО ГОМЛЕНИМ!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Зашто си толико силан,а остајеш анониман ?! Нема друге, него си болестан,па ти лијечење треба !

      Избриши
  2. Колико човјек мора бити болестан, да на Божић пише овакве огавности...

    ОдговориИзбриши