четвртак, 23. јануар 2014.

Мирослав Б. Душанић: Неспокој

Савко Пећић Песа: Појезна

Неспокој

Кажу, остављамо трагове
трептаји и уздаси се не броје
ни врисак
ни ехо амбиса
ни звјездане тишине
ни сјећања на сјенке и хоризонте
ни сањане слике
ни импресије с путовања

Па добро, ко да ми каже
ако кос запјева, да ли то нешто значи
да ли су трагови
кад град спава у мојој несаници
или само заблуда
вијугава стаза кроз поље чичака и плаво небо
желио бих знати
цијеле ноћи свијет ми на јастук из очију цури
а очева кућа у завичају нестаје

Мирослав Б. Душанић

2 коментара:

  1. ''цијеле ноћи свијет ми на јастук из очију цури
    а очева кућа у завичају нестаје''

    Е ово ,као поента је снажно и убија од снаге, вида и провида !

    ОдговориИзбриши
  2. Знао сам да ћеш ме ти разумјети... Хвала!

    ОдговориИзбриши