петак, 29. март 2013.

ОРА "Шамац-Сарајево '78" Жепче


АКЦИЈАШКА ЉУБАВ





Акцијашка љубав

Родила се полако у ритму музике,

Стидљивом осмијеху,топлом стиску руке.



Пупољак њен расцвјетао се,

Разбуктао у срцу,

Пустио коријене познанства

раширио латице да би ме примио у свој загрљај.



Пупољак расте и цвјета

Његов мирис опија ми срце,

Теку сузе,потоци суза радосница,

Расте и цвјета љубав акцијашка.



Мирослав Душанић

Из књиге: ''Понос бригада'', Дервента 1989.године.
Аутор: Фрањо Милош 

3 коментара:

  1. Ти си роде мајстор изненађења...

    Пјесма је моја, али је са радне акције "Шамац-Сарајево '78", гдје је наша бригада "Иво Лола Рибар" била смјештена у Жепчу, а радили смо деоницу пруге у Немили...

    Далеке 1983. год. ја сам навелико студирао и живио у Београду...

    ОдговориИзбриши
  2. У праву си пријатељу.Пратио сам редослијед гдје је објављена пјесма у књизи,па сам узео тај податак.
    Тад ми се отело да будем командант бригаде.Наиме , водио сам Савез горана,па су нешта спетљали да не би ишао, јер су већ тада организоване и горанске бригаде, те би тамо наводно требао ићи.Нисам ни тамо отишао, јер је отишла једна горанка,а из Дервенте је требало само једно да иде и то женско.
    Видим, ниси био орденаш, ни похваљеник,па добро си онда имао времна за писање.Ово је , сигурно драга успомена.

    ОдговориИзбриши
  3. Не желим да се правдам, радио сам колико сам могао... био сам активан у култури, али култура се ријетко награђује...
    Па и данас је тако!

    ОдговориИзбриши