четвртак, 12. август 2010.

МИЛОРАД МИШО ЂУРЂЕВИЋ

НА ОБАЛИ НЕКАД НАШЕ Р'ЈЕКЕ


Мој драгане моја срећо мила
Дирајул' те ове моје сузе
И синоћ сам да ћеш доћи снила
Која р'јека од мене те узе

На извору и јутрос сам била
У Молитви тебе препознала
Као птица поткресаних крила
Сва у жељу да ми дођеш стала

На обали некад наше р'јеке
Збориле ми лелујаве траве
Кад се мисли претворе у јеке
Тада Љубав буди се из јаве

На утоку све сам птице срела
Осим једне негдје одлутале
А њу баш сам душом пожељела
Гдје си мили сестре нису знале

Ноћца пуста к'о дуге године
Сан ми дон'јет у надању неће
И сутра ћу ја извор Укрине
Питат' куд се моје мило креће

Чекаћу те на извору р'јеке
Животни си дио мога лета
Као срна у дрхтају чеке
Да се родим кад Укрина цвјета

Мој драгане срећо моја мила
У кол'јевци желим наше птиче
Да Рођење дари лету крила
Као Роду кад из Года ниче

Као Роду у коме постојим
Да нас буди јутарње надање
А у жељи коју тобом бојим
Да Год нам је Укринско цвјетање

1. награда
Милорад Мишо Ђурђевић
књижевник Дервента

Fotografije: © by Savko PEĆIĆ PESA

2 коментара: