четвртак, 29. јул 2010.

СЈЕЋАЛИЦА

сјећалица
сјећалица

и све стазе сјећалице
танке ноге ходалице
чарапице шаренице
што прегазише стрнокосе
и све моје родно
плодно благородно
што у нама бдије
и живот нам мије

све што има у сјећалици
и онога мрава испод храста
и јабуке руменике
зеленике парадије
миле ми обадвије
а и крушке петровке и видовке

ма и табана босих и пролаза
за увојцима што претрчах пропланке
кроз воћњаке поред шљиве ранке
за плетеницама налеђницама
и дрхтавих руку њених
што ме снено буде у поноћ
и јутра рана на уранке
и на сијено меко
у мирису што сам дах ухавтио
и заувијек њој се зареко

Савко Пећић Песа

Tekst i fotografije: © by Savko PEĆIĆ PESA

5 коментара:

  1. подсјећа ме на шарено исткану ТКАНИЦУ и коло ЗАВРЗЛАМУ

    ОдговориИзбриши
  2. Divna pletisanka...Bravo, Pesa :)
    Sviđa mi se i novi izgled bloga. Čini mi se lepšim od predhodnog , otvoren prema čitaocima, pozitivan u koloritu...ma, jednom rečju: samo za hvalu :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ово ми је нешто много познато...:)
    Суботица,
    Бијељина,
    Церани...

    ОдговориИзбриши
  4. Дивна СЈЕЋАЛИЦА... Лепо је бити део ње... :)

    ОдговориИзбриши
  5. Дивна СЈЕЋАЛИЦА... Лепо је бити део ње... :)

    ОдговориИзбриши