уторак, 17. новембар 2009.

ПЛАВИ АНЂЕО




У организацији Српског књижевног клуба ''Вихор'' Дервента у Центру за културу Дервента одржана је промоција самосталне збирке пјесама младе дервенћанке Гордане Симић.

Књига под називом ''Плави анђео'' изашла је у заједничком издању Књижевне заједнице ''Васо Пелагић'' Бањалука и Српског књижевног клуба ''Вихор'' Дервента. Књигу за штампу је приредио књижевник Милорад Мишо Ђурђевић, а рецензије су написали пјесници: Ранко Прерадовић и Славко Покрајац.

-Било је све добро, много стихова, али  ме  највише одушевила дервентска публика, јер одавно нисам видио оволико људи који су дошли на промоцију једне књиге, а пљесак се чуо за сваки изговорени стих, рекао је пјесник Ранко Прерадовић.

Промоцију књиге је увеличала својим присуством и наступом, поетеса Стевка Козић Прерадовић.

Кроз танану ниску стихова вече је прошло брзо уз рецитације гимназијалке Монике Тадић и наступ пјевачке групе Српског културног умјетничког друштва ''Дервента''  из Дервенте.





КАДА СИ ОТИШАО

Ове ми сузе не требају
Ове луде мисли
кад Богу молим се

Још мирише твој уздах на мени
не дам му да одлута
познајем добро лик у сјени
и стазу свог пута

Ако те гуши празнина
Запитај се
Да ли си отишао

Не
ове ми сузе
не требају


Из збирке пјесама Гордане Симић ''Плави анђео''.

Tekst i fotografije: © by Savko PEĆIĆ PESA

5 коментара:

  1. Pesa, dragi!
    Ostala sam zadivljena. Mogu samo da kažem - blago tebi što živiš u kraju u kome se kultura ovako poštuje. Ovoliko ljudi, istinskih poklonika umetnosti, na promociji jedne mlade pesnikinje, zaista jeste za divljenje.

    ОдговориИзбриши
  2. Pesa, sjajno si predstavio knjigu koleginice po peru! Cestitke za promociju.

    ОдговориИзбриши
  3. Послије твог извјештаја имам утисак да сам читаво вријеме и сам био ту...

    ОдговориИзбриши
  4. Bas mi drago da su i ove fotke nasle mjesta na Vasoj stranici,promocija je bila fantasticna a i publika je to pokazala svojom dobrom posjetom,Goci i ovim putem zelim dati podrsku ne samo za njen prvenac vec i za naredna izdanja i uspjeh u karijeri.
    Najvise su me obradovala ta djecica u prvim redovima koji budno prate pogled kamermana.
    Prezentacija je za svaku pohvalu a i Vi ste Pesa primjetila sam bili pod tremom koju niste mogli sakriti i lijepo od Vas za poklon svog prvenca prema Gordani......oni koji nisu bili neznaju sta su propustili u duhovnom napajanju....Pozdrav svima koji se javljaju i naravno komentarisu,te stavljaju svoje sugestije!
    Tanja T.

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala na komentarima:TODORI, MRVICI i MIROSLAVU,a posebno mom vjernom čitaocu i pratiocu stranice TANJI iz Dervente i njenoj porodici, koja zna da cijeni šta je valjano. Svima vam želim mnogo zdravlja i daljih uživanja u spotovima ovog bloga.
    Vaš Pesa !

    ОдговориИзбриши