петак, 12. јун 2009.

КАПИ ЗАВИЧАЈА - KAPI ZAVIČAJA


КАПИ ЗАВИЧАЈА

Ох како су тешке капи завичаја
Које носим у сузним очима
Очи ми се негдје уморне
У даљину забиле
Гледају а догледати не могу
Мој завичај сав се претворио
У зреле крушке и јабуке
Од сласти лубенице пуцају
Лисица не може да мирује
Шетка и штекеће око торова
Мој брат Ненад узорао долове
Подвозима Васо пласт сијена
Са Станојком кући принио
Њиве родне окопниле
Од плодова и родова
У мојим сновима годова
Преко брда и долова
Очног ми вида даљином испраног


© by Savko PEĆIĆ PESA

Fotografije: © Savko PEĆIĆ PESA

8 коментара:

  1. Ох како су тешке капи завичаја
    Које носим у сузним очима

    ОдговориИзбриши
  2. Пријатељу Миро, знам шта те мучи, али ваљда ће ускоро све бити уреду.
    Хвала на поправка, ја једноствано не могу да то урадим, јер ми нешта од алата не функционише.
    Поздрав из Дервенте.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман12. јун 2009. 19:39

    Savko,odlično si ovo pripremio,i slike i pjesmicu.Pozdravljam i tebe Miroslave
    Pero

    ОдговориИзбриши
  4. Хвала драги Перо!

    ...веома радо бих у мом блогу објавио пар твојих слика објављених у PANORAMIO - веома ми се свиђају-

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман12. јун 2009. 22:59

    Dragi Miroslave,ja bih bio počastvovan ako bi ti to uradio!Hvala,puno mi znači to što ti se neke moje slike sviđaju.

    Savko,nadam se da se ne ljutiš što u tvom blogu ovo pišem

    Pozdrav obojici
    Pero

    ОдговориИзбриши
  6. Lepa pesma, Pesa! Posebno su lepi stihovi:
    Очи ми се негдје уморне
    У даљину забиле
    Гледају а догледати не могу...
    A tek fotografije! Volela bih da više svojih pesama objaviš.Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман3. јул 2009. 00:11

    Савко, свака ти част за прилоге, посебно за фотографије, које су напросто празници за очи.
    Боривоје Секулић

    ОдговориИзбриши