недеља, 23. август 2015.

ДЈЕЧИЈИ ПИСАЦ


Јелена Глишић

      Рођена је 1989. године у Дервенти. По занимању учитељица – спојила је љубав и посао. Поезију је почела да пише још у основној школи. Испочетка је писала само за дјецу, али у посљедње вријеме све чешће пише и стихове за одрасле.
      Прву збирку пјесама  објавила је 2012. године под називом „Моја прва дјечија књига“. Највеће задовољство јој је то, како она каже, што у пјесмама успијева да се уздигне на дјечији ниво, доживи с њима прве кораке, несташлуке, школу, љубави и све оно што чини чистоту дјечијег живота. Нада се да ће душа дјетета још дуго живјети у њој, како би својим малим а великим читаоцима путовањем кроз свијет маште измамила још много искрених осмијеха.
        Од маја 2014. године редовни је сарадник, лектор и коректор у електорнском часопису за књижевност Суштина поетике.


ХРАБРОСТ



Драги тата,

морам хитно

да ти причам

нешто битно.



За храброст ме

питат’ немој,

кад знаш добро

да сам херој!



Знаш и да сам

дјечак јак,

ал’ ме мало

мучи мрак.



Не плашим се,

али, ето,

сваку ноћ је

под креветом.



Не мисли да

плаше мене

крај прозора

оне сјене!



А мало ми

не да мира

то што ми

у орман дира.



Па те молим,

драги тата,

да одшкринеш

мало врата.



Знаш да нисам

Кукавица,

ал’ треба ми

и лампица.



Јер другови

кажу моји

да се свјетла

тај мрак боји.

Припремио : Савко Пећић Песа

Нема коментара:

Постави коментар