субота, 2. октобар 2010.

Мирослав Б. Душанић: Лирик...

болан сам ти
ја тихујем и болујем
већ данима мила мамо
и ноћима мамо милена

нит сна снивам
нит се разбистривам
ој мамо тешко л мени

бољка ми је превелика
у туђини гроб ме чека
ој мамо грешна л мене

прије но умрем
земље шаљи грумен
ој мамо обрадуј ме

гроб и чело да ми кити
моју душу то ћ умирити
ој мамо моја једина

© by Miroslav B. Dušanić


 
да ти бол умине

какве ли то невеселе
црне вијести шаљеш
пријатељу мој
ил изливи емоција
само надиру

душу и тијело дал одмараш
или те боли дјетињасто
без мајчине топлине
сисом и млијеком недојено
у крилу и прегачи
онемоћало

у вриску провале небеске
ноћи долазе и одлазе
дан за даном пролази
сјећања навиру и буде
јакост да ти оснажи

не дирај свијећу
нека гори
још јој није вријеме
да се гасне
плам нека разноси
животом да се рађа
у иконама нашим
весеља потражи

не сузи поља наша
што пламте и радосте
врати се у трен
и животом сини
сунца и цвијећа ти
мало шаљем
да ти бол умини 

© by Savko PEĆIĆ PESA

Не бијах тијелом са Вама, али бијах ДУШОМ присутан.
© by Miroslav B. Dušanić

и душoм
милујеш свој род
свој плод
своје њиве родне
своје огњиште
напуштено
и волиш
и чуваш
пјесмом у ријечима
духом својим

Fotografije: © by Savko PEĆIĆ PESA

1 коментар:

  1. Prekrasne i tužne pesme nostalgije i čežnje za rodnim krajem, rodom, prijateljima...ostavljaju bez reči.

    ОдговориИзбриши