четвртак, 6. мај 2010.

ЂУРЂЕВДАН У МОМ КРАЈУ

ЂУРЂЕВДАН  У МОМ КРАЈУ
у мом крају
на ђурђевдан све мирише на милодув
ваздух  је свјеж а цвијеће мирисно
травица млада и зелена росна и мила
дјеца по пшеници трчкарају и ногице перу
домаћица со и мирисне траве браву даје
домаћин љескове младице бере на њиве сади
тамјан и свијећу у зграду приноси
заједно на ђурђевдански уранак сви полазе
у подне гости долазе и здраве се
поподне пјесма далеко одјекује 
у мом крају на ђурђевдан 
све је у радости


Tekst i fotografije: © by Savko PEĆIĆ PESA

6 коментара:

  1. мирис милодуха (Levisticum officinale) је поодавно извјетрио, знам само да смо њиме „мамили нове пчеле у трнке“, али мирис с ражња је зачудо (или на моју срамоту) и даље остао...

    ОдговориИзбриши
  2. Миро милодува по нашки има на срећу још ко је хтио да очува и сачува, али и печења с ражња још више и мене то радује и не причињава ми никакве неугодности и срам.

    Народу не треба хљеба и игара од властодржаца, него властите благодати и имања.

    Поздрав искрено !

    ОдговориИзбриши
  3. хтио сам само да кажем да заборавих како милодух мирише, јер га овдје не пронађох или не препознах, али мирис печења ми је итекако познат – у мом дому је такође чешћи гост

    ОдговориИзбриши
  4. Савко,звончиће са друге слике сам одмах препознао,сликао си их на нашој Јазавчини.Данас сам их погледом миловао а сада жалим што нисам стао и сликао их,али зато теби хвала што си их овде овјековјечио.

    Мирославе,мирис печења ти је познат...а да ли си препознао на овој слици поред Савка и Марице мене и твоју школску другарицу?

    ОдговориИзбриши
  5. Разумио сам ја Миро тебе, али мало реаговања и контре није на одмет. Не мора увијек све да се похвали и милује, јер не би онда боље стварали. Перо је додао и уљепшао наше коментаре, па је све изравнато и опет постало лијепо и разумно свима.
    Поздрав и за све твоје тамо у дијаспори и Пери наравно с породицом.
    Искрено, Савко !

    ОдговориИзбриши
  6. Препознао јесам ("види се из авиона"), али које ми користи кад нисам са вама да ми буде "мило око срца".
    А нема ни мириса милодуха...

    ОдговориИзбриши