четвртак, 8. април 2010.

ВРИЈЕМЕ И ПРОМЈЕНЕ

Вијеме и промјене
Људи чине и мијењају кроз вријеме све око себе, онако како родне или неродне године доносе. Понекад, на лоше се окрене и руши све, људском руком , природним катастрофама, али човјек опет подиже. Понекад то бива  брзо на радост заједнице и живота, па се гради, боље и љепше за све људе.
Ове двије слике из села Појезна довољно говоре о промејенама које су се десиле само за неколико деценија. Слика је направљена из приближно истог угла са истог мјеста и просто је невјероватно шта се све у међувремну промијенило и изградило. Инфраструктура је сасвим нова, а пут није више прашњав и прљав, него се вози и гази по асфалту.
Једино чега нема ,а село Појезну је то чинило препознатљивим су стољетне липе око цркве, које су, нажалост посјечене. 
Fotografija br.1: © by Ranko Marić   Tekst i fotografije 2 i 3: © by Savko PEĆIĆ PESA

4 коментара:

  1. Поново морам да нагласим да савршено биљежиш промјене... по твојим фотографијама могу и послије 36 година добро да се орјентишем...

    велики поздрав теби и породици

    (пријатељу, ја сам изгубио и посљедњу наду... све иде наопачке!!!)

    ОдговориИзбриши
  2. Хвала на коментару ! Шта је сада запело пријатељу ? Ако треба помоћ, само реци, што ја могу учинићу, заједно са супругом....? Жао ми је.... , што то све иде тако траљаво, али нада увијек постоји и не треба одустајати.
    Поздрав од Савка и Марице за све Душаниће у дијаспори.

    ОдговориИзбриши
  3. Gospodine Savko Pecicu!!
    Potpisali ste slike Tekst i fotografije: © by Savko PEĆIĆ PESA!!!!!!!
    Zaboravili ste pored prve staviti moje ime.

    Ranko Maric, jer sam ja autor te slike.
    http://www.panoramio.com/photo/27486798

    ОдговориИзбриши
  4. Господине Ранко, примједба уважена уз извињење. На свим другим мјестима испод ове твоје фотографије стоји твоје ауторство. Ово је ненамјерна грешка, јер иначе веома ријетко користим туђе фотографије, осим овако изнимно важне фотографије из нашег краја.
    Уз поздрав , Савко!

    ОдговориИзбриши