четвртак, 23. јул 2009.

ЉЕПОТА ПРИРОДЕ У СЛИЦИ

Fotografije: © by Savko PEĆIĆ PESA

7 коментара:

  1. Ovo je veoma lijepo prikazano.Moraćeš me uskoro naučiti kako da ja uredim svoj blog jer ovakvo prikazivanje mi se sviđa,nije razvodnjeno kao na Panoramiju.Na ovaj način se može sve tematski urediti

    ОдговориИзбриши
  2. Una mariposa me llega hoy desde tu blog, en el medio del frio que golpea la costa atlantica.
    El viento apenas si me trae gaviotas antarticas y la vieja sudestada ,amiga que dice :aqui estoy

    ОдговориИзбриши
  3. Хвала Перо, па није проблем кад имаш времена покушаћемо да то урадимо за тебе.

    ОдговориИзбриши
  4. Fernando Bonatto hvala na posjeti mom blogu.
    Somos un grande y la temperatura a 38 grados.(elektronski prevod).
    Greetings from Republika Srpska BiH.

    ОдговориИзбриши
  5. predivne fotografije,jeste li ih vi radili?
    Ostro oko!!!

    ОдговориИзбриши
  6. Sve fotografije na Vašem blogu su lepe, ali fotografija leptira je nešto izuzetno, fascinantno.

    ОдговориИзбриши
  7. Sve slike su moje. Srnu sam slikao na rijeci Ukrini kad sam pecao ribu. Došla je da pje vodu.
    Pogledajte OVO: http://www.panoramio.com/photo/24754491

    ОдговориИзбриши