недеља, 12. април 2009.

VRBICA




На Лазареву суботу или Врбица, дјеца из Дјечијег обданишта ''Трол'' Дервента заједно са васпитачицама организују културно - забавни програм под називом ''Врбица''. У обданишту изводе програм који су научили, праве од цвијећа вјенчиће и стављају на главу, цртају цвијеће на асфалту, а затим одлазе у шетњу градом машући младим гранчицама врбе и на тај начин поздрављају пролазнике. Шетња се завршава у цркви и након тога се враћају у обданиште.

Tekst i fotografije: © by Savko PEĆIĆ PESA

3 коментара:

  1. Venčići, zvončići...Divan praznik! Puni sva srca radošću, a deci ostaje u lepom sećanju.
    Pozdrav prijatelju!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Mrvice, ja sam se bio prepao gdje si nemate dva i pol dana.Pa ko će se radovati više od djece. I meni je bil lijepo, pogotovo,što je i moj unuk među njima. Nekada smo se mi nečemu drugom radovali, sad je drugo vrijeme, a možda je bilo bolje da smo mi na ovakav način bili radosni.

    ОдговориИзбриши
  3. дијете се радује ономе чему га науче...у наше вријеме понудише нам „неке пролазне Богове“ (што би рекли: за једнократну употребу) - Хвала Богу да нам дјеца и унуци црпе знање и снагу из не пролазног врела ...

    ОдговориИзбриши