уторак, 9. децембар 2014.

САВЈЕТ ПРАБАКЕ

Бака Илинка је доживјела стоту годину.Правио сам новинску репортажу о њеном животу. Добро се држала у тим годинама , једино, што није  добро чула, па ми је помагала њена невјеста од праунука, који је био негдје на раду у иностранству. Мене је највише интресовало како је бака Илинка живјела као дјевојка. Причала је свему и о томе, како никада није прежалила што свог момка, будућег мужа Ристу није пољубила као дјевојка.
И тако елем, разговарамо,а бака Илинка се окрену невјести: ''Дијете моје немој ти бити без мушкарца, користи своју младост док је лијепа, кад остариш зажалићеш.''

Невјеста, некако стидна: ''Бако, па шта ће твој праунук рећи кад дође?''

''Не брини се ти драго дијете за њега, наћиће он себи другу, а да ти не видиш, а ако не нађе и он ће зажалити за својом младости. Уживајте дјецо док сте млади и немојте бити љубоморни једно на друго. Ех да ми је да сам сад млада , као ви, знала би ја шта би радила.''

Бака Илинка на крају ми рече да све то напишем, да млади могу прчитати шта је она рекла !

Савко Пећић Песа

Нема коментара:

Постави коментар